Morrn morrn,

slog på tvn och blev äcklad. toppchefer tar inte bara ut oförskämt stora bonusar, de extraknäcker som hallickar också.

Sitter och läser igenom den partnerföretagsanalys som vi ska opponera på. Den är..annorlunda. De hade behövt en handledning innan de lämnar in, jag tycker det är ganska tråkigt faktiskt att de inte fått det. Arbetet är kort sagt dåligt och nu får de dålig kritik av oss och förmodligen komplettering. Första gången vi skrev en analys på Hotel Witt hade vi handledning - vilket var väldigt bra att ha faktiskt. Sedan den gången har vi dessutom skrivit en B-Uppsats, så jag känner att vi är på väldigt olika nivåer kunskapsmässigt.

I övrigt på dagens schema står gruppträff hos Mary förmodligen, tentaplugg och träning. Nothing else. Handla grönsaker kanske?

Ska hem till Laholm nu över helgen, byta däck och träffa kompisar och familj. Ska bli riktigt skönt faktiskt att komma bort, även om bara för två dagar. Har funderat på påsken också,
hade varit trevligt att åka upp till Stockholm då, jag ska se vad min mor säger. Ida är ju i Sundsvall, så man kanske kan få ha mamma för sig själv? :)

Nu ska jag äta frukost, har varit vaken ett par timmar redan.



Ingen som vill bidra med större skålar till ett fil -och frukt-freak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0