Johanna är en ål

Ah precis. Idag på träningen har jag lekt ål. Och brandman. Och groda, skottkärra och slagsäck. Intressant det här - undrar vad tränar'n har i rockärmen imorgon! Ska vi leka fågel, fisk eller mittemellan då?
Sjukt kul iaf, förrutom att jag har vissa problem med kroppskontakt - förlåt mig om svettiga karlar inte får min puls att slå snabbare av upphetsning. (..och förlåt alla svettiga karlar som läser detta...)
Det roligaste var att ligga o åla på golvet - sånt jag alltid velat göra men känt att det inte riktigt är socialt accepterat att göra. Men på boxningen, där kan jag verkligen leva ut alla mina fantasier, bland annat slänga upp en fullvuxen man på ryggen och springa iväg. Har alltid velat göra det med Christer, ja ni vet,  puddingen som kan allt, men.. ah.. har väl aldrig fått chansen.

Imorgon ska jag äntligen träffa Vera och prata lite snabbt. Både hon och jag har lite tid, så jag tänkte att jag spelar in allt jag vill säga och ger hene, sen får hon snabbspola framåt och lyssna, så har vi sparat in en hel massa tid helt plötsligt, men ändå pratat. Är man student så är man - man har inte tid för en massa socialt tjaffs.
Appropå det ska jag hem till Mary nu och dricka vin med resten av packet. Men det är inget socialt eller trevligt, det är rent tvång.

Smell u :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0