Ineffektiviteten continues

Jag stack. Smög iväg. Gjorde en Michael Jackson ut från boxningshallen. Jag. är. en. latmask.
Blev så oerhört oinspirerad av de som var där, och jag ville inte boxas förbannad. Lata finniga och dumma tonårsgrabbar som bara stirrar in i linnet på en när man gör armhävnigar borde låsas in. Eller lämnas in någonstans. Sen sitter de på stolarna, knyter 54 knutar på skosnörena och pratar om "heta brudar i skolan". Den här heta bruden har tröttnat.

Eftersom min dag redan varit så ineffektiv tänkte jag fortsätta det hela med att dammsuga lite halvdåligt och göra halv-okej mat. Sen fortsätta med jobbet.

Bästa saken idag var Mary, de roliga citaten bara flödar ur henne! Hon är en del av min ineffektivitet, haha

Nej, om man ska sluta skriva och kladda och börja göra något vettigt av det som kvarstår av livet. Dagen menar jag. Av livet hopps jag att det kvarstår mer tid än för att bara hinna städa och laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0