How was your day?



Ja, Johanna har ju som sagt tenta imorgon, om 14 timmar ungefär. Pluggar hon? Ja, hon försöker.

Efter att ha varit ute och gått 1 ½ timme imorse och kommit in kall och blöt, åt jag och sedan somnade jag. Vaknade och pluggade lite, gick med Pillan och köpte godis, sen blev jag så himla hyper, ni vet, det börjar rycka lite i tårna, sen i benen, sen i hela kroppen. Och att solen visade sig gjorde inte saken bättre.. Alltså, summan av denna soppan är att jag precis har varit ute och sprungit en timma istället för att fokusera på marknadsföringen.
Det är detta som skiljer de bra från de bästa.

Jag fick lite sol på mig och det gör bra! Nu känner jag mig sjukt mer peppad att dyka rakt ner i marknadsföringen... ett stort blått hav och sen ligga på en brygga och äta kanelbullar och dricka saft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0