Fredakväll - Let's Dance eller Så ska det låta?

Puh... nu har jag bokfört färdigt för ikväll.. Skönt att få undan. Det går väldigt sakta när jag sitter och knappar in och dubbelkollar alla konton. Jag ser väl ut som en liten tant där jag sitter och petar. Men jag är inte så van att använda siffror som sitter på rad så som de gör på min dator.

I min tanke hade jag tänkt sätta mig med tentaplugg nu. Men orkar jag verkligen det? Jag är helt slut i skallen, som gröt.

Har knaprat choklad men är ändå hungrig, köpte en filmjölk med citronsmak. Så, det lockar ju med lite kvällsfika ändå.

Smell u :)




Jag är nog mer inne på Så ska det låta.. men det beror helt på vilka som är med. Är nog lite sångrasist.

Jag ska springa gå och handla lite kvällsfika nu, det är ju fredag så det lär ju slinka ner en o annan godis :) Sitter och jobbar och ska tentaplugga, så jag laddar upp med motivation!

Har varit effektiv idag igen. Och längtar till nästa träning på måndag. Då är tentan gjord också - himla najs.

Jo, om någon vill förklara allt som har att göra med marknadsföringsrätt? Jag fattar inte ett jota.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0