En kossas dagbok

är nog det sötaste barnprogram jag vet. Ända sedan jag var liten barnrumpa har jag tyckt det är hemskt roligt när hon säger "såg en spindel".

Nuförtiden är barnprogrammen så jobbiga, tittar på fyran nu. Tycker barn att de här grottmänniskorna är roliga? Nu börjar nyhetsmorgon äntligen! Kände jag var på tok för glad när jag vaknade imorse - bra att komma ner på jorden lite med hjälp av nyheterna.

Det snö-regnar utanför mitt fönster, precis när jag börjat på vårkänslor, jag får nog stoppa in dem igen!

Idag väntar plugg och jobb. Ah, precis, jag ska fortsätta med bokföringen, eller bökföringen, beror på hur man ser det. Målet är att bli auktoriserad (ja precis, då pratar vi riktigt långsikitigt, två veckor eller så, haha)
Nej, målet är att ta mig igenom 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0