Alla är vi människor

Jag tvättar. Har på mig mina gamla gamla rosa pyjamasbyxor och en stor grå kofta. Det ser jag som mina tvättkläder, då allt annat måste saneras. Så, jag sitter uppe i tvättrummet på bordet och väntar på att maskinen ska tvätta klart så jag kan få slänga in min skit, då kommer en kille (vars kläder var i maskinen) och han var så himla trevlig! Jag blev så sjukt paff att han pratade normalt med mig. Och han hade på sig ett par rutiga asfula pyjamasbyxor och en randig för liten tröja. Antingen var det hans tvättkläder - eller så var det därför han var så trevlig, för att väga upp hans sjukt taskiga klädsmak. Hans flickvän har dock väldigt bra klädsmak, har sett hennes bikini and I want it!  Men iaf, nu sitter jag här och tänker. Ja, alla är vi människor. Så varför kan man inte vara trevlig mot varandra och klä sig fult då och då? Det är ju så himla mysigt.

Nu har jag flummat färdigt. Ska plocka in frukosten och plocka fram organisationsboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0