Va?

Jag fattar inte, nog för att klockan är fruktansvärt tidigt och jag redan varit vaken så pass länge att jag sett två nyhetsomgångar, men ska det bli fult väder idag? Det är ju sol och blå himmel. Jaja, säg den väderlycka som varar. Senaste tiden har jag varit hemskt bitter ang. sommar-sverige. Vad var det som var så mysigt med svensk sommar att jag inte ville stanna utomlands längre? VAVAVA? Skit.

Idag blir mera jobb, konteringar och sådana där konstiga kvitton som man inte riktigt ser vad det är, eller när det är. Och felaktiga fakturor, det är min favorit. Det är ganska roligt också när folket försöker få plastikkirurgi avdragsgillt.

Hej på er, försök ha en trevlig "sommardag".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0