Och till mögel ska du åter bli..

Pust... gud vad jag har mognat! Jag har gått från att vara grön som i ny till grön som i mögel på en natt! 22 år och fruktansvärt onaturligt vis. Byäldste och viseman i ett: Johanna Berglund

Vaknade sju, klev upp kl 8 och tog mitt ansvar - jag sorterade papper och åkte ärende. Nu kan jag dock inte jobba mer idag, så då tvättas det och körs med lillasyster, precis som en riktig storasyster.

Det var kul igår, det ringde folk från hela världen och vi åt massa god mat, sprängdes nästan! Fast att vi bara var närmsta familjen spårade det nästan ut för alla är så flamsiga, men det gick ju!

Jag har inget tålamod till att skriva, så lägger upp lite pics. Har oerhört mycket viktigt för mig idag, så måste gå!


Jag bakade ju bröd som sagt


Och här har ni resultatet!


Greksallad! Dögod med bl a rödvinsvinäger och sjukt mycket fetaost.



Fyller man 22 får man gå i morgonrock och dricka rödvin! Sen att grabbarna kom medans jag fortfarande gick runt så här, och fixade benen gör inte så mycket :)


Jag och Stoffe, firat fördelsedagar i 7 år i rad nu.


Som sagt.. why act normal..


Och ju konstigare relation desto bättre, eller vad säger du Anders?? Haha :)


3 glaset vin.. eu mereco...


Orkar inte lägga upp fler bilder nu, men ni get the picture, jag hade kul :)

Kommentarer
Postat av: Frida

graaaaaattiiiiiiiiis! (i efterskott.)

2009-06-15 @ 00:21:43
URL: http://fivedollarshake.blogg.se/
Postat av: Seran

Gud vilka ögon du har :)

2009-06-16 @ 17:57:15
URL: http://serans.blogg.se/
Postat av: Ley

Vc merece a garrafa toda!!!

2009-06-17 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0