Bra start på dagen - inte Kellogs K då alltså...

Hello bebisar

Jag somnade halv fyra inatt. Låg och tänkte på allt möjligt, flygplan som störtar, GM, min onda lingonmage, putsa fönster med såpa - går det? Orkar jag bära TVn?
Ja, sådant ställer till det ibland.

Så åkte på apoteket imorse, och vad tror ni jag gör? Går helt sunkig inne på maxi och plockar åt mig godis, tio på morgonen! Vet inte om detta är en förbannelse eller ett privilegium att man gör så och skyller på att man är tjej? Glömde köpa skithuspapper, så Pillan får väl använda gamla skisser och jag gamla tentor. Helt borta i huvudet idag, ställde just in kaffekannan i kylskåpet - har jag en propp i huvudet eller?

Ska lägga mig med min bok nu, den är så bra :) Har en annan också, Gabriela, Cravo e Canela - den är sjukt underhållande.

Palla göra något idag alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0