"Är det en lada på riktigt?"

Jag är så himla trött och sliten, somnade i Stoffes soffa med 2 kg lösgodis som revolterade i min mage. Jag har tagit mig hem till min säng nu, ska bli sjukt skönt att sova. Vi var ju på middag igår, jag stannade inte länge, eftersom jag och Vera fick för oss att spontan-festa. Så, jag drog med Sandra, en tjej som var där och såg ut att ha lika kul vid barn-bordet som jag, vi tog en flaska rosé och satte oss på cyklarna, hej o hå! Drickepaus mellan 2 åkrar på en landsväg någonstans i södra halland, kissepaus vid vallbergaskolan och sedan iväg till Ladan. Jag har nog aldrig cyklat genom så många åkrar som igår, heller inte vandrat genom så många, eller vält med cykeln så många gånger pga gräsknölar.
Det var sjukt kul där inne, bra band och allt gott folk! Cidern flödade och vi buggade loss på plankgolvet. Framåt två vinglade vi av hemåt, men eftersom jag tycker att det är läskigt att cykla själv i mörker, och vindkraftverken ser väääldigt läskiga ut på nära håll, så tog jag sällskap med Vera och Daniel. Som kraschade med cykeln, för Daniel "skjutsar döbra" - hahaha
Kom hem vid halv fyra, eller fyra, helt död i benen och med fruktansvärt skitiga fötter, precis som det ska vara!

Dagen idag spenderades på playan, vattnet var varmt! Spelade en massa beach boll, simmade som en fisk och ville inte kliva ur vattnet! Lagomt med stockholmare, en o annan brasse och såklart "nysvenskarna". Ey kompis, ja e fett sandig mare.

Imorgon kanske det blir ett dopp i familjens nya leksak, en slags pool.

Ey mare ska sova fett nu kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0