What a night







Eftersom det var hundra år sedan jag träffade grabbsen tog vi en helkväll på vårt sätt. Promenad ute i mellbystrand, minst en mcdonaldsmeny, sedan glass i båstad. Det var skitmys om jag får säga! Eller ja, Båstad var helt sjukt, aldrig sett så mycket folk där förutom rix fm 2007. Ni ska se båtarna som står i hamnen, visst är de stora (vilket Stoffe kommenterade) men jag undrar mest hur de lyckas backa in? Jag klarar inte av att parkera min lilla bil, och de backar in och fickparkerar med stora fartyg! Duktigt jobbat!

I övrigt så pratade om funderade vi över allt och ingenting, sjöng med abba och slappade på muren. Stoffe undrar vad man kan göra med 23 pallar Beck-filmer, köpt från cdon.com, Anders tycker man kan hänga dem på väggen för framtida bruk. Hur gick det för Söderling i golf*turneringen och har han blivit paranoid av kändisskapet? Är pengarna man vinner på triss redan skattade för, och finns det ett pent-house på Sand i stan? Ja, det var lite av sådant som man funderar på. Och jag ska fortsätta fundera nu, så kanske jag kommer på något bra. Natti!

*pysslar han med golf, pingis, orientering eller debattprogram? Eller var det tennis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0