Hmm

Okej, it's a fact. Jag satte mig för att göra en uppdatering av mitt cv, och mitt personliga brev, men jag har ingen aning om vad jag ska uppdatera, eller ändra, lägga till, ta bort. Kan inte skriva något roligt och en text utan humor eller sarkasm, eller utan vidare tanke, är för mig ganska död och ointressant - vem vill skriva eller läsa något sådant? (Tydligen du som läser min blogg, haha). Dessutom, det största problemet: Jag vet inte hur man beskriver mig. Det som står där kanske är ren lögn, nära inpå science fiction, eller kanske underskattar jag mig själv, jag borde kanske beskriva mig själv bättre? Jag vet  ärligt talat inte. Jag tror jag lägger den åt sidan, för idag. Är ju ingen brådska, ska inte lämna den någonstans, tänkte mest det kan vara bra att ha en "ny".

Och jag som inte skulle skriva mer - bra det gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0