Lost it

Ja, det var ett tag sedan någonting vettigt publicerades här på bloggen. Då fler och fler läser, drar jag in på Johanna. Det finns inte av mig så det räcker till alla, och jag har kommit till den punkt där jag allt jag skriver censureras av mig själv och dämpas ner till rumsrent läsande. Nu är så inte fallet, att jag kan censurera mig själv eller vara rumsren under en längre tid. Jag lever och det med buller och bång. Ni som hör av er till mig, er som jag pratar med, och ni som finns i min omkrets, ni vet redan vad jag pysslar med och vad jag äter till middag, det behövs inte skrivas och läsas här - step away from Internet. Visst har jag nära och kära långt ifrån just nu, som jag inte kan prata med så lätt, men ni får veta vad som händer så småningom, och händer något stort (mot all förmodan) så är jag försten att ringa.

Men för att göra en uppdatering, så hade jag och Sofie en hejdundrandes utgång i helgen, jag har haft 2 underbara dagar med min värdfamilj och det stundar bröllop i Brasilien. Lillasyster har lämnat för 2 veckor i Norrland och jag är ensam hemma. Har inte hängt med grabbarna på ett tag eftersom jag har haft besök, men ska gå långpromenad nu i veckan. Åker snart själv upp till norrland, men kör en turné genom Sverige först. Sedan England, Göteborg och runt den 18 augusti kommer jag till Kalmar igen, det ska bli kul.

Har inte boxats på länge, och saknar adrenalinkicken och den där känslan av... ja, att man svävar, man är bedövad. Som i någotslags aktivit koma. Man hör inget, ser knappt något alls runt om och fötterna går runt, runt, runt. Saknar det och önskar jag kunde vara med på träningslägren nu i sommar med landslagstränaren. Men är inte i Kalmar.. Är nervös för vad som väntas i höst, är nervös för att jag kanske inte kommer att gå upp i ringen nu heller, eftersom jag hade tänkte att göra det jag tänkte - dra. Eller så stannar jag bara för att få tävla, vilket också kan kännas fel.. Jag tävlar med mig själv alltid ändå på träningen. Det viktiga är att jag inte tappar det igen, inte lägger av under flera år.. Som han sa, Johanna, det ser grymt ut, tappa fan inte detta under sommaren. Ehm....okej..

Nu vet ni den censurerade och rumsrena versionen av Johanna, för stunden, så här på kvällningen. Jag har för övrigt surfat runt och slösat bort min filmtid. Jag är trött nu och ska sova.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

din värdfamilj? jag hänger inte riktigt med:P?

2009-07-16 @ 00:19:30
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0