Sådär

..nu har jag dragit på mig min gamla pyjamas och sitter och dricker te med två filtar och raggsockar på fossingarna. Det är så himla kallt! Elementen går inte igång heller... Fasen.

Jag och min granne Emma och min kompis Maria var ute på Krögers ikväll, drack coca cola och pratade blaj.  Emma och jag har gemensamma vänner i Sundsvall - lite knas det där. Det känns som att världen är så liten ibland, samtidigt som den ibland kan kännas så stor och avståndet mellan mig och alla andra som en hel galax.

Appropå galax så låg och jag Frida ute på hennes altan på Öland för en vecka sedan. Det var så himla stjärnklart att jag blev mörkrädd. Vi såg hur många stjärnfall som helst. Läskigt det där. Det är som med hav, det är så stort och mäktigt att det blir skrämande. Men samtidigt så otroligt lockande och fascinerande.

Jag har varit i England i sommar. Vänligt folk, kass mat. Blev kär i London, vi gick genom finanskvarteren en kväll, herregud va vackert det var. Tyvärr hade min kamera inget batteri då, men den hade säkert inte kunnat göra byggnaderna rättvisa heller.





Nåja, det var det, för ikväll...ska sova som en stock nu. Tchau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0