Vilken dag..

jag har suttit klistrad i Tinas second-hand soffa i flera timmar. Med en skavande bh och enorma påsar under ögonen. En  riktig pudding har jag varit. Ätit mängder godis, kaffe och SUSHI. Gott. Men, jag har ändå fått en del gjort, det jag har gjort idag har gett upphov till en mängd följdfrågor. Varför är det alltid så? Man tror man förstår, men så händer något, och då förstår man plötsligt ingenting. Är det inte så med allt?

Iaf har jag suttit med en skavande bh hela dagen. Kunde ju itne dirket slita av den i Tinas soffa, hon bor ju med 1700 grabbar. Lite störande att alla skulle ut i solen. Och Freddelino och Rikard med. Men jag var ute i solen imorse :)

Typsikt att det är löningslördag, solen skiner och alla ska ut - då sitter Johanna och har varken tid eller lust. Whataf..?

Kanske blir som den dagen vi hade inspark på jobbet i somras.. Johanna och Jenny ska inte dricka alls. Men slutar med att vi springer och näckar med två grabbar (hej svej), kläderna flög av i farten när vi sprang bort på stranden, och Jenny hittade inte sin bh efter det. Efter att hoppat i vattent vid bortre bryggan, då sprang vi bort till morgonbryggan och hoppade i igen. Alger och vågor bara sköljde över oss och det var så himla härligt. Sedan in igen, dansa några varv (med havsvatten och alger i håret), tur man hittade lite av sina kläder igen. Men det var najs.. en sådan sak händer bara en gång i livet. För mig varje sommar om man tänker efter...

Nu ska jag sova lite. Blir middag ute ikväll med kompisarna. Ja, jag har kompisar. De ska på bio sedan, men jag somnar nog bara då, ojojoj...

Hej svej.

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag har ämnet självförtroende tagits upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-04-26 @ 17:21:58
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Har du någon förebild? I så fall vem? =)

2009-04-26 @ 17:24:33
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0