Vad är det för dag?

Jo, det är en helt vanlig dag. Johanna har varit lite i skolan, pluggat ineffektivt en hel del, effektivt en liten del, ätit en massa och pratat stora mängder skit. Ah, har motionerat i små mängder också.

Känner mig mer som plexiglas nu, så kör på! Hit me while you can.

Ska gå vidare med livet plugget nu. Ska läsa lite innan 22.00 då jag ska kolla på Sex and the City, har boxen och det är jag så himla glad för! Tack lillasyster som lånar ut ;)

Jag måste hitta motivation någonstans. Blir väldigt motiverad då jag pratar med mamma, och blir motiverad då jag tänker på allt bra som komma skall, men nu då? Kanske om man säger till sig själv att man är motiverad, att man blir motiverad just då? I don't know.

Ska göra en dream board så man får lite perspektiv över det hela.

Längtar hem, ska bli skönt o få krascha hemma över påsken. Vad säger du lillasyster, ska vi fösa upp mor vår till Stockholm så får vi festa på bäst vi vill? Fast jag har ju en hel del plugg..

Ses i dimman imorgon, födelsedagsfest :)



Det var här jag satt och tog bilden på solnedgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0