Sol i sinne, affärsredovisning inne

Ska hem till Tina nu och grotta ner mig i affäresredovisning och glömma bort hur alla andra har kul.

Ikväll blir det mat med tjejerna och bio, ska bli najs :)

Jag var ut och sprang en runda imorse, samma som innan. Det är så skönt! Synd bara att mina fötter håller på att gå sönder. Kände detta när jag var halvvägs genom långa rundan, utan att veta exakt hur långt jag hunnit...så jag vände och sprang som en galning hemåt eftersom jag hade så ont och ville bara ta av mig skorna..så jag är helt död i kroppen nu.

Håller på att tvätta, trots att jag ska möta Sara och Maria om fem minuter. Jag är inte så bra på at planera.

Hej så länge, och ha en skitbra dag allihopan! Och för alla er som ska sitta inne, it aint over yet! Fler soldagar kommer garanterat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0