Oj,

jag glömde uppdatera. Det finns inte så mycket att uppdatera om faktiskt. Veckan har gått fort, jag har varit duktig och jobbat och tränat och tryckt in lite plugg här o där, och igårkväll var jag social i 45 minuter nere på Harrys. Alltid lika härligt att träffa tjejerna!

Sofie fyllde 23 igår, grattis till oss båda, hon fyllde år och jag kom ihåg det!

Ikväll kommer Vera, mina nya boxningsskor ligger på posten, jag har lärt mig vad omsättingshastighet är och ikväll väntas ölintagning och grillning vid fängelset - life is great. Imorgon är det fest hos Johanna och sedan utgång - life is great ytterliggare en gång.

Midsommar är snart här! Håll ut!

Jag höll på att värma upp min matlåda, men glömde att fetaosten låg däri - så nu har jag smällt fetaost över min aivargegga.Hmm...spännande liv jag lever när det här får mig att bli nervös.

Om 3 veckor kommer mina älsklingar från Portugal, saknar dem oerhört mycket. Om jag får vara lite elak kanske, så saknar jag Ana mest. Men vi är mest lika. Mary är lite lill-mamma men saknar henne för det. João tycker jag ingenting om, gillar han inte så mycket med tanke på att han är kille och dum ibland. Betty kunde inte följa med, tråkigt, hon hade behövt se något nytt förutom korridorsväggarna på sjukhuset. Men - det ska bli sjukt kul och jag är så laddad! Min lilla Ana :)

Slänger in en bild från förra midsommar, som vi firade hos bästa Ulla! Det var supermys! Repris någon gång tack :)



Ullas och Veras sämre andra hälfter i bakgrunden - de ser ut att ha det najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0