Nya krafter, utan att vara hurtbulle.

Ja, det går trögt för många och saker och ting blir inte som de borde bli. Jag vet inte vad jag ska säga, "hejja hejja friskt humör" känns opassande. Jag vill inte låta som en friskis- och svettistant. Men jag hejjar på er.


Affäresredovisningen är nedlagd - för denna gången. Kan hända jag tar upp böckerna igen i slutet på sommaren, beroende på hur utfallet blir på tentan. Vi lämnade in caset imorse, jag och Tina. Säger jag och Tina bara, eftersom vi glömde bort Jonas. Vi satsar på komplettering, men känns bra att lämna in något som man sedan för göra om. Ganska mycket göra om. Jag såg då vi slängde arbetet i lådan att jag har tydligen skrivit om två olika företag... Men å andra sidan satt vi igårkväll "vi ses halv nio på facebook" - är det någon som vill vara med i vår superseriösa grupp? Jonas var väl kanske nöjde med sovmorgon?

Träningen gick bättre idag. Den gick bra igår med, men jag belv lite för trött på slutet. Så trött jag itne kunde lyfta mig från golvet utan satt där med mina röda lindor och svettiga urtvättade äckliga JL-tröja.
Idag hade vi ingen tränare - de satsar hårt på oss i tävlingsgruppen. Not. Men vi klarade oss bra själva! Jag har ju boxats i några år så man blir inte så osäker längre. Jag vet vad jag gör fel och vad jag gör väldigt bra. Men, jag belv så irriterad när en kille sa "försök slappna av mer i axlarna". Jag kände bara för att skrika åt han: Ja, men gå inte som en baktung potatissäck då din jävla fjortis. Upp på tå och sluta stirra i golvet. Så klart sa jag inget, snäll som jag är. Men jag hörde heller inte vad han sa. Jag är ganska envis.

Ikväll tänkte jag dricka te och mysa i soffan, men det tog så lång tid efter träningen och jag lagade en stor pastatallrik. Nu vill Johanna sova och ta igen lite krafter.

Valborg är ju snart här! Maria har fest och det blir nog himla roligt!
Dagen efter ska jag til Stockholm, och spendera kvällen med min allra bästa Amanda. Vin och middag med eventuell utgång - fint det! LÖRDAG KOMMER ANA, MARIA OCH JOÃO!

Hej svej på er alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0