Men bli mörkt dåå!!

Varför blir det aldrig mörkt ute så man kan lägga sig och sova? Vill det ska bli torsdag eftermiddag nu nu nu! Hellre lördag morgon :)

Har haft en så bra dag idag. Mitt rum och resten av lägenheten lyser av renhet och det luktar såpa överallt. Sakerna är inslängda i bilen också, redan! Måste ju vara förbered! Fredag förmiddag åker jag upp till Stockholm och kommer aldrig mer till Kalmar. Jo då, jag kommer. Men inte försen om en vecka.

Nu kollar jag på de där snygga och rena damera i Rent Hus. De får mig att vilja börja städa igen - haha! Bakteriolog thats the shit!

Hmm... har inget mer att komma med. Känner mig lite som IQ badboll nu, så... man kanske kan sova snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0