I'm whipped. Whiped. Whoped.

Det jag vill ha fram är att jag är helt slut. Det enda Johanna duger till nu är att kasta ihop en matlåda till imorgon, vet inte om det blir långdag i skolan - förmodligen.

Ochså har jag haft lite självinsiktsstund ikväll igen. Jag är nog en ganska filosofisk människa -  men det vill inte säga att jag är flummig. Jag vill ha raka rör och fort ska det gå.

Men. Jag. kan. inte. se. folk. i. ögonen. när. vi. ska. upp. i. ringen.  <-- asdåligt. Jag skäms. Och jag kan heller inte med kroppskontakt. Så fort någon börja komma för nära och stannar för länge så måste jag slå mig ut, inte för att det är det bästa att göra kanske, utan för att jag får panik av att stå så nära och tätt med någon som nästan håller fast mig. Alla uppvärmningsövningar får mig att må dåligt om jag måste göra någon dum brottningslek, eller annat med närkontakt.

I vanliga livet är jag väldigt mycket för kroppskontakt, och jag ser alltid folk i ögonen. Alltid, oavsett om jag är förbannad eller inte. Varför känns det så dåligt att göra det i ringen..? Det har gått bra hittills, men ibland känner jag att jag träffar golvet, eller handskarna, eller axeln, för det är den jag tittar på.

Jag skäms när jag ser dem i ögonen. Varför?

Nu har jag blottat mig.

Dax o gå.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ha en trevlig påsk

2009-04-08 @ 00:58:46
URL: http://experienceno1.blogspot.com
Postat av: Alexandra





haha gullig du e!

Jag lovar ja ska vara tyst :P



tack så jättemycket hoppas du får en bra påsk!



2009-04-08 @ 17:30:18
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0